fredag den 8. juni 2012

Sultne gedder

Efter at have taget dagens første 5 gedder på jiggs og spinner, besluttede jeg mig for at begive mig igang med en god gammeldags omgang dørgning. Jeg havde lige modtaget et par spændende nye wobblere fra Westin med posten, som skulle afprøves. Havde ikke andet lige sat de første stænger før der var gang i den, det var dog ikke en gedde, men en aborre på 1.55 kg der lige måtte op til en hurtig fotografering inden den blev genudsat. Gedderne var også uhyre bidevillige denne dag, det blev til hele 25 af slagsen der måtte en tur i båden, ingen kæmper men den største på 6.55 kg. Et par aborrer mere over kiloet og et par mindre sandarter blev det også til inden jeg valgte at søge havn igen, så endnu en succesfuld dag på "kontoret".
1.55 kg, 47 cm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar