lørdag den 1. september 2012

Fin tur i sandkassen!

Så blev der lige mulighed for en lille aftensession efter sandfiskene. Der har været lidt run på i hjemmet, så det var rigtig skønt at kunne komme ud og lade lidt op.

Første stop gav omgående to prikskudte sandarter. Bedre start kunne man ikke ønske sig, og så fandt jeg da ud af at tuben også kan gøre sig pelagisk. Flere ekkoer blev naturligvis udfordret i det pelagiske område, men der var absolut ingen, der havde lyst til at smage på hverken FinS'er er tubes.

Lang tynd sommergös


På vej hen til det næste område dukkede, der pludselig en top op på loddet, som jeg ikke har været over tidligere. Ligeledes er den heller ikke tegnet ind på TOPO-Danmark kortet, så det var med største spænding, at jiggen blev sendt ned første gang. Straks fik jeg en gedde på ca. 4 kg, der lige efter hugget godt kunne minde om en rigtig fin sandfisk. Toppen holdte dog også på sandarter. Hele 7 af slagsen fik jeg de næste fem kvarter inden solen gik ned og jeg vendte skuden mod havn igen.

Tubelicious!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar