torsdag den 11. oktober 2012

Sol og sandfisk

Egentligt  var jeg klar til at komme tidligt af sted, men et kraftigt regnvejr fik mig alligevel til at udsætte turen et par timer. Det var således godt og vel formiddag inden jeg kom på vandet. Her blev turen tilgengæld kick-startet efter mindre end 5 minutter. Knapt havde jeg forladt bådepladsen før det første ekko tikkede ind på skærmen. Straks blev fisken præsenteret for en jig og den blev taget ganske resolut!

Dagens første og bådebroen i baggrunden
Næste fisk faldt for samme trick blot et par minutter senere, men så skulle der virkelig også arbejdes for at få fiskene til at samarbejde. Der blev derfor rodet noget rundt i jigkasserne, for at finde en jig, der kunne falde i sandarternes kræsne smag. FOX Rages Legend i brown charteuse skulle vise sig at blive banemand, for de næste fisk.

Gedde skiller sig af med The Legend i overfladen.
Et par fisk senere tikkede der en besked ind på mobilen fra drengene bag Lucio Fishing Team "Vi er også på søen, så du kan godt vente dig konkurrence"! Ganske rigtigt, lidt senere dukkede to både op med et par tapre sandartkrigere!

Myling og Andersen
Jeg fik et par fisk mere på 9-10 meter vand, men derudover havde jeg ikke meget held med at kroge de fisk som huggede. 5 timers fiskeri og 8 sandarter blev således dagens endelige resultat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar