lørdag den 14. juli 2012

Fredag d. 13.

Ikke at dagen bragte mig uheld, men der var heller ikke meget held i den. Idag var der lige tid til en kort aftentur på søen og flere grunde blev prøvet af, desværre uden den helt store succes.
Jeg fandt dog et sted med flere fisk oppe i vandet og så var det ellers igang med en gang pelagisk skydning. Flere gange fik jeg fisk til både at stige efter agnen, og dykke efter den. Både 7" og 10" Fin S`er ville de dog ikke røre, og det var først efter et agn skift til en 5.75" i farven Chartreuse Silk at det lykkedes at pille en mindre sand op af vandet. Jeg havde et par lovende hug, der desværre hurtigt valgte at stå af igen, det lykkedes mig kun at få et par mindre fisk her til aften, men som altid er det rart at komme på vandet.

Lille fætter:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar